Wyróżnione w tym tygodniu

Dyskusja


avatar Michcu Aż sprawdziłem webarchiwum i coś im chyba nie pykło bo nic sie nie zmieniło

avatar marekssj2 Witam, zasadnicze pytanie.... dbz'a tworzyć w polskiej wersji językowej czy może zdecydować się na wersię angielską?

avatar Michcu Na byondzie?


avatar marekssj2 wiem że się da zrobić normalnego clienta... do pobrania itd...

avatar Michcu Jak na byondzie to lepiej po angielsku.

avatar marekssj2 hmhmhm coś w tym jest, ale mimo to bardziej celuję w rodaków

avatar Michcu A dużo polaków jest na byondzie? Bo w sumie nie wiem, z 8-9 lat temu w coś na byondzie gralem, moze sie teraz zmieniło.

avatar marekssj2 a grom go wie.... kontakt utrzymuję tylko z jednym ziomeczkiem
On pisał że zna kilkanaście osób z polski (aktywnych) ale to było jakiś czas temu...

avatar Michcu Ktoś pyrka może czasem w BF4?

avatar marekssj2 a wierz że dzisiaj pobrałem
Tylko że miałem problem z instalacją (direct) i niechcący zamiast usunąć tyklko paru pliczków wywaliłem całą grę... :(

avatar marekssj2 kompromitacja na całej linii - jutro pobiore jeszcze raz (no i 1/3 transferu ucieknie) to możemy się spiknąć
Tylko tyle że ja preferuję COD'a (2) więc nie wiem czy się odnajdę.

avatar marekssj2 Powiem że ostatniego czasu gram w Heroes & Generals i jest fajniacko, ale do czasu aż jakiś koks nie podjedzie czołgiem ....

avatar marekssj2 jutro zaczynam ferie świąteczne więc po pracy z chęcią zagram

avatar Michcu To jak pograsz troche i Ci sie spodoba to podrzuć mi linka do swojego battleloga. My zwykle gramy w weekendy ale tez nie regularnie zalezy od ilosci wolnego czasu. Ale chcemy popykać sobie w miarę stałą ekipą, może jakaś skromna drużynka sie kiedyś urodzi

avatar Michcu I nawet lepiej ze dopiero zaczynasz, ale jak grałeś w coda to aimowo się jakos bardzo te gry nie różnią.

avatar marekssj2 Nie mogę się połączyć z serverem EA O.o

avatar Michcu Przy pobieraniu?

avatar Michcu Wysłałem Ci pw.

avatar marekssj2 Odpowiedziałem na twoje pw.


avatar Michcu Odpisałem na maila.

avatar Castey Tak w ogóle to wesołych

avatar Michcu Smacznego jajcuszka.


avatar Przedwieczny Ło kurde, to ja o czymś nie wiem?

avatar Castey Zostałeś wymieniony na lepszy model... Typ z takim dziwnym nickiem... ianciasto czy jakoś tak xD


avatar Przedwieczny No dobra, przeżyje. Przynajmniej z Michcem nie będę musiał już się użerać.

avatar Michcu A pisałem już coś obraźliwego ale się w świeta powstrzymam.

avatar Michcu gnoju


avatar Castey Mnie dalej śmieszy, że za cllpsd zabieramy się zawsze w kwietniu XD

avatar Przedwieczny jakos tak na moje urodziny nam natchnienie przchodzi ld

avatar Bilbosz Zacnie to wygląda

avatar Praido No niezle: D

avatar marekssj2 Wesołego jajka.

avatar Bilbosz Heja, ostatnio piszę walkę z potworem w js i chciałbym was się spytać jak bardzo źle to robię xd


avatar Przedwieczny W sensie masz błędy jakieś, czy po prostu chodzi o ocenę kodu? Jeżeli to drugię to poprosz jakieś krótkie info jak ta walka działać ma

avatar Bilbosz Bardziej o te błędy, co można by lepiej zrobić itd. ma to być walka turowa

avatar Praido No to tam pod koniec spieprzyles nie. No i tam na poczatku o, boze. I tam jakies $ $ $ $ $ pod rzad w ogole za bardzo mechanicznie musisz to miekko wiesz, jak uszy slonia - tak: "Gib, gib, gib".


avatar Bilbosz jak uszy słonia mówisz?

avatar Praido To takie, Gib gib, gib gib

avatar Przedwieczny Obrazenia calkowicie randomowe? Dlaczego? Te wszędzie uzupełnianie treści przez html nie fajne, lepiej jakbyć jakiś system templatek zastosował do tego, nawet po stronie serwera. Zapytania Ajaxwe zagnieżdzone w sobie też nie fajnie. Odpowiedzi serwera na

avatar Przedwieczny Odpowiedzi serwera na zapytanie ajaxpwe powinny być wysyłane najlepiej JSONem, nie mam pojęcia jak to teraz tablicą działa, ale działa.

avatar Przedwieczny Ogólnie pisanie kodu po polsku to BARDZO zły nawyk patrząc przyszłociowo. Rozumiem, sam pracujesz, możesz nieznać angielskiego i piszesz sobie po polsku - zrozumiałe, jednak doradzałbym żebyś po woli zaczął sobie na angielski przechodzic

avatar Przedwieczny Masz też wiele .show() i .hide() które można by było zastąpic przez .toggle() i wrzucić do funkcji, co by wielokrotie tego samego kodu nie powtarzac

avatar Przedwieczny Ale w sumie to zdaje mi się że robisz progre, to fajnie.

avatar Bilbosz Z tą progrą to się nie śmiej

avatar Bilbosz te show już pousuwałem, wystarczyło było indexy poustawiać

avatar Przedwieczny Z jaka progrą? NIe zrozumiałem

avatar Przedwieczny Ło kurwa, już ogarniam. Serio napisałem progrę? Musiałem bardziej być przymulony niż mi się zdaje. Albo Szczepan się bawi w bazie i zmienia teksty.

avatar Przedwieczny Miałem napisać że robisz postępy.

avatar Bilbosz "robisz progre" miało być chyba progres XD

avatar Przedwieczny Tak. Jeszcze nie ogarniam co piszę, jasna cholera.


avatar marekssj2 Witam cię mackogłowy.



avatar marekssj2 nic, chciałem się przywitać

avatar marekssj2 czas, jest odpowiedzią na wszystko.



avatar marekssj2 ładnie, przegooglowałem, no i ... nic więcej dodać nie mogę.


avatar Przedwieczny 42 jest odpowiedzia na wszystko. Nic wiecej nie trzeba dodawac.

avatar aureon Witam ludziska! Nie chciałby ktoś sobie pograć w mojego NoNejma?

avatar Castey edytowano w tego NoName ? Z chęcią

avatar Michcu Ja jutro też aureon, podsyłaj namiary.

avatar aureon Tylko tak, to nie jest nawet beta, wiec cudów nie ma. Do tego nie wiem, czy uda mi sie załatwić server, jeżeli nie.. Pozostaje Hamachi. Chce tylko aby pare osób oceniło komfort gry na ten moment, no i wytkneło błędy, a napewno takie gra posiada.

avatar aureon Wiec jeżeli Hamachi Wam nie straszne, to zapraszam

avatar Praido tez bym chciol

avatar Bilbosz Egzamin gimnazjalny z matmy to jakaś porażka. Jak z polskiego mam z 90% to z matmy nawet 50% nie będę miał...

avatar Bilbosz Aureon, też z chęcią wbije

avatar marekssj2 Napisz poradnik, tu na forum. Czekam od 18-22





avatar marekssj2 i jak tam z tym NoName?

avatar Przedwieczny Wlasnie, ja tez chce zobaczyc

avatar Castey W sumie najważniejszy element już tam jest xD



avatar Castey Dokładnie

avatar Castey Ale rozwinięty

avatar Przedwieczny I to w kurwe, pozwole sobie dodac

avatar aureon Dobra, to tak, już wiem na pewno, że to będzie przez hamachi. Ja ogólnie jestem jedynie wieczorami, tak od 23 do 2, jedynie w soboty jakoś mam więcej czasu. Właśnie na taką sobotę chciałbym się umówić - za tydzień 29.04, od godziny ok 12

avatar aureon Jak Hamachi nie przeszkadza, to serdecznie zapraszam na sobotę

avatar Castey A długo w sobotę będzie odpalony serwer?

avatar aureon Do 15:30 jakoś mam czas

avatar Castey Czyli nie zdążę ;/

avatar aureon A o której możesz?,

avatar Castey Pewnie po 20, może załapię się po prostu na inny test

avatar aureon A w niedziele mozesz?

avatar aureon Bo prawdopodobnie bedę miał ją całą wolną

avatar Castey W niedziele po 17 bym mógł, będę już wtedy w domu

E A