Wyróżnione w tym tygodniu

Dyskusja




avatar marekssj2 edytowano Czy w koncu polski klub bedzie gral w lidze mistrzów? Dowiemy sie dzisiaj, a ja nie obejrze meczu :( oooo zgrozo

avatar Szczepan Co tam u was?

avatar Cyste edytowano Pierogi Smile


avatar Cyste Ruskie


avatar Cyste Kto zakłada ze mną studio game developerskie?

avatar Szczepan Jak prawdziwe z biurem to można pomyśleć :P

avatar Wheezy U mnie brak czasu :(

avatar Cyste Studio TwinZ rekrutuje. Mamy już jednego uber programistę i jednego uber grafika.

avatar Szczepan A czy przypadkiem nie mieliście jakiegoś studia ze świnią w nazwie?

avatar Cyste No mieliśmy, ale czas na zmiany.

avatar Szczepan No i co z tego, że uber jak leniwi :P

avatar Cyste Trzeba to zmienić. Z czegoś trzeba żyć. Coraz bardziej do mnie to dociera :|

avatar Cyste Chociaż nie chciałbym przerzucić cały gamedev typowo komercyjnie. :/

avatar Cyste A jak ma się więcej ludzi to można kombinować. No i w końcu jakieś studio z biurem założyć.

avatar Szczepan Hah, marzenie tylko na to trzeba kontenera gotówki

avatar Cyste Marzenia trzeba spełniać :|

avatar Szczepan U mnie priorytet to kupno mieszkania Big smile

avatar Szczepan Prawdopodobnie do zrealizowania w przeciągu maks 2 lat

avatar Cyste A masz w planach przenieść się do innej roboty?

avatar Szczepan Tak o ile będzie lepiej płatna Big smile

avatar Szczepan Mam jedną na oku, ale trzeba nieco odświeżyć angielski Big smile

avatar Praido Ja Ci dam


avatar marekssj2 Mmmmm ostatnio rowniez mialem podobny plan... jednak osobiscie nie posiadam zadnego przydatnego skilla.

avatar marekssj2 edytowano Z drugiej strony posiadam pewna ilosc gotowki.. moze zorganizujemy kiedys konferencje na ts albo cos?

avatar Bilbosz jestem za, będzie beka z was

avatar Michcu @Nugatanks ban

avatar Praido Co ten Ketugon

avatar Cyste Ja tam na TS mogę pogadać. Nie wiem jednak co z tego może wyjść Big smile

avatar Cyste @Bilbosz - cicho tam przegrywie Big smile


avatar Praido No normalnie wyprowadzil mnie z rownowagi no

avatar Szczepan To łatwo Cię wyprowadzić z równowagi :P

avatar Praido Maruś, dofinansuj. Na monitor. Taki wiesz, duży. Fajny.

avatar Szczepan Może jeszcze dotykowy? :P

avatar Praido Tylko

avatar Michcu @Szczepan, na fejsbuniu zapodałem,

avatar Michcu @Praido, mam tabletek graficzny na sprzedaż jakbyś szukał, użyty ze 2-3 razy.

avatar Praido @Michcu Jak narazie mam ;)

avatar Michcu edytowano Taniuśko, polecam. A szkoda mi go, bo tak leży już drugi rok smutny. Jak ktoś szuka to intacz.


avatar Michcu czysta pisiont chyba

avatar Michcu Ale kurcze nie pamiętam ile za niego dałem nawet.

avatar Cyste To kupiłeś i nie używasz? zdiwienie

avatar Michcu Ta, bo nie umim. Kupiłem, bo sie czegoś uczyłem, albo pixelartu albo guj wie czego, nie pamiętam. Po 2 odpaleniach, zainwestowałem po prostu w lepszą myszkę. Big smile

avatar Praido edytowano xDD Rozwaliles

avatar Michcu Myślałem, że tablet wygodniejszy. A tu czeba mieć skillsy.

avatar Michcu Pamiętam, że nawet X klikałem przypadkowo i program wyłączałem. Dlatego leży. puke

avatar Cyste sad

avatar Praido edytowano Jak to w ogole mozliwe. Przeciez to prawie taka myszka, z tym, że z naciskiem.

avatar Michcu Ale łapsko mam duże i ślamazarne. Big smile

avatar Szczepan to na budowę Big smile


avatar Szczepan Looknij na archiwum, o to chodziło?

avatar Michcu No dokładnie o to, odpisałem na fb.

avatar Szczepan a nie zauważyłem Big smile

avatar Michcu Teraz Ilmo jak wróci z urlopu to pyk pyk i czytelne archiwum będzie miał. Big smile

avatar Szczepan Niestety inne rzeczy będą wymagały więcej czasu i Ilma Big smile

avatar Szczepan Oby maruda zjechał do Gdańska chociaż na chwilę xD

avatar Cyste edytowano Szczepan, VPS padł? xD Nawet mi moja psuedo stronka nie działa :|

avatar Szczepan edytowano VPS działa tylko jakiś mądrala ubił większość procesów na nim

avatar marekssj2 edytowano Simanko, jak wegetacja?

avatar Szczepan Dobrze, jeszcze tylko jutro i rozkwit (weekend)

avatar marekssj2 jak się dzisiaj dowiedziałem że mamy środę to myślałem że oszaleję.

avatar marekssj2 Jak ten czas szybko leci... :(

avatar Bilbosz koniec wakacji, idę się ciąć

avatar marekssj2 edytowano czyli ban, nie będzie potrzebny? ;)


avatar Cyste Ups

avatar Cyste Na studia niedługo, jakoś mnie się nie chce :|

avatar marekssj2 No w sumie jo... studiujesz, to jak chciales otwierac firme? :-)

avatar Cyste Rzucając studia.

avatar Cyste Na razie i tak chcę pracować nad produktem. Chcę go wydać, a potem się zobaczy.

avatar marekssj2 To moze zorganizujemy ten podcast w piatek? :-P

avatar Cyste Można.

avatar Cyste O ile dożyję Big smile

avatar marekssj2 Tez sie bedziesz cial?

avatar Cyste Nie, Szczepan mnie może zabić.

avatar marekssj2 edytowano A co skiepsciles?

avatar Cyste Zobacz sobie kilkanaście linijek wyżej xD

avatar marekssj2 Nie chce mi sie :-) po za tym musze zaraz spanko- praca/musze dokonczyc misje w GTA 5

avatar Szczepan Na tym VPS'ie nie ma nic poza Twoją stroną i tym ide. Tak na prawdę to sam sobie zaszkodziłeś :P

avatar Cyste edytowano Zmieńcie tę emotkę z tym językiem bo mnie tylko wnerwia xD


avatar Cyste :P


avatar Cyste Ile się płaci za taki vps?

avatar Szczepan 150 zł rocznie

avatar Szczepan ale osobiście nie polecam tej firmy

avatar Cyste To w sumie jak tam nie ma nic oprócz mojej strony, to chyba jakoś niedługo rezygnujesz z niego? xd

avatar Szczepan Jest opłacony do kwietnia

avatar Szczepan Ogólnie zmieniam dostawcę serwerów, tylko muszę mieć czas poprzenosić wszystko, a trochę się tego nazbierało

avatar Szczepan najgorzej będzie z pocztą i repozytorium :P


avatar Szczepan Nawet nieźle wyszło Big smile

avatar Cyste Po dłuższym patrzeniu wygląda jak wąż xd
E A