Wyróżniony projekt

Wyróżniony projekt RabBit
RabBit jest silnikiem do gier który w założeniu ma spałniać moj...

Wyróżniony wpis

Wyróżniony wpis Dziewczyna na deszczu - wytrwałość
Kończę gdy się znudzę. A nudzę się szybko. Ta świadomo&...

Wyróżniony poradnik

Wyróżniony wpis Jak rozpocząć prywatną rozmowę na czacie
Witajcie w pierwszym, bardzo krótkim i szybkim poradniku.Po...

Clash of Legends

O projekcie

Kategoria:
Gra
Status:
W trakcie tworzenia
Członkowie:

Media

Logowanie




Utworzono: 05 sierpnia 2017 21:01

 

Każdego z nas dopada sfrustrowanie gdy tworząc grę nic nam się nie udaje, a najprostsze zabiegi się nie udają. Taka sytuacja dopadła i mnie podczas tworzenia Quillby. Dlatego postanowiłem zaprzestać tworzenia głównego projektu i poświęcić czas na stworzenie czegoś innego, czegoś tak prostego i prymitywnego co pomogło by mi się zrelaksować i jednocześnie znaleźć więcej odbiorców. Nie oszukujmy się, porównując jakiegoś nowego RPG'a a znanego na całym świecie Dragon ball'a. Większość potencjalnychh graczy wybrała by to drugie. W dodatku niedawno wyszła nowa seria tego zasłużonego anime, i nie będzie to niespodzianką jeżeli napiszę że jest ona co najmniej rozczarowująca. (osobiście zaprzestałem oglądać go przy 2 odcinku.) No i stało się, wpadł do mej głowy pewien pomysł, aby naprawić to co "zepsuł" Akira, i zrobić własną kontynuację tej kultowej bajki z dzieciństwa? Podsumowując, Clash of Legends jest grą morpg osadzoną w 2 wymiarach, pisana na platformie BYOND( ~ c++, python). 

Aby nie chcę dmuchać balonika i nie mam zamiaru obiecywać nie wiadomo czego. Nie wyobrażam sobie aby historia gry w świecie dbz była jakaś rozbudowana. Akcja gry będzie opierała się w głównej mierze na zwiększaniu swoich statystyk poprzez trening, wykonywaniu zadań walkach z boss'ami czy walkach pomiędzy graczami. Na pewno nie będzie to żaden next-gen. Powiem tak że historia nie będzie chronologiczną powtórką z mangi, nie zmienia to faktu że spotkamy kilku przeciwników z którymi drużyna "z" mierzyła się w anime.

        W grze każdy gracz będzie mógł znaleźć coś dla siebie. Oto kilka pozycji które mogą cię zaciekawić. Nie wszystkie z wymienionych poniżej         zawartości są zaimplementowane w grze. 

  • Klasyczne 2d - Gra jest utrzymywana w kultowych dwóch wymiarach. Niesie to za sobą nostalgię dla starszych graczy, a za razem pokazuje jak kiedyś trzeba było się natruudzić aby stworzyć coś fajnego.
  • Multiplayer -  Spotkaj się z przyjaciółmi w świecie fantasy, przeżyj niezapomniane chwile na wspólnych podróżach, walkach ze swoimi przyjaciółmi bądź kompanami z gildi. Udowodnij że to ty jesteś najsilniejszą osobą we wszechświecie.
  • Historia fabularna - Będziesz mógł przeżyć własną historię w świecie podobym do tego z kultowego anime Dragon ball. (w toku)
  • Zadania poboczne - Gdy będziesz potrzebował trochę gotówki bądź doświadczenia, na pomoc przyjdą niezdarni NPC. Którzy będą potrzebowali twojej pomocy.(w toku)
  • Smocze kule - Które będą czekały na śmiałka który skolekcjonuje je wszystkie. Po zebraniu 7 smoczych kul, bedziesz mógł wypowiedzieć życzenie. (w toku)
  • Trening - Ważną częścią życia bohatera jest trening, dlatego nie zapomnij o wzmacnianiu zarówno swojego ciała jak i ducha. Do dyspozycji będziesz miał kilka metod treningu, takich jak m.i. robienie pompek, medytacja, sparingi, bieganie na bieżni,  zmaganie się z grawitacją, oraz wiele innych. (w toku)
  • Walka - Intuicyjna walka która w głownej mierze stawia na umiejętności gracza, oraz współpracę z drużyną.
  • Klimat - Starałem się odwzorować klimat jaki miały stare gry na GBA.
  • Muzyka - Sprawia że rozgrywka jest jeszcze bardziej wciągająca i klimatyczna.
  • Mapy - Gra nie ma super wielkiego suuper rozbudowanego świata. Posiada kilka sporej wielkości map które są (umyślnie) zamknięte na     swój sposób. (w toku)
  • Furtki - Znane z trylogi Legacy of Goku (2 oraz 3 częsci) furtki, które wymuszą na tobie posiadanie wymaganego poziomu aby przez nie przejść. 
  • NPC - "Żywi" npc's którzy sprawiają że świat nie jest obumarły.
  • Przeciwnicy - Wszelakiej maści wrogowie, którzy bedą czekać na ciebie by cię pokonać.
  • Śmierć - Po utracie wszystkich punktów rzycia udajemy się w zaświaty, gdzie będziemy musieli udowodnić tego że jesteśmy godni powrotu do życia. (w toku, w danej chwili nie musimy zasłużyć aby się odrodzić.)
  • Przedmioty oraz ekwipunek - W grze znajdują się przedmioty o różnych właściwościach, oraz ekwipunek dzięki któremu będziemy mogli stawiać czoła silniejszym przeciwnikom. (w toku)
  • Grafika - W większości są to placecholdery (grafiki zastępcze) znane z trylogi gier Legacy of Goku. (w toku)
  • Eventy - Liczne wydarzenia w grze, takie jak "Deathmatch", "Capture the flag", "Tenkaichi Budokai". (w toku, "Tenkaichi Budokai" nie jest skonczony)
  • Drużyna i Gildie - Nie krocz sam poprez świata, zdobądź przyjaciół z którymi wspulnie będziesz trenował, wykonywał zadania, czy najzupełniej w świecie spędzął wolny czas. (w toku, system gildi nie jest kompletny)
  • Chat - Wymieniaj się informacjami, zdobywaj przyjaciół jak i wrogów.
  • Open PvP - Na pwno nie jeden z was wspomina czasy gdzie open pvp było normą. Dlatego postanowiłem zaimplementować otwartą walkę pomiędzy graczami. Jeżeli boisz się, bądź nie lubisz walki możesz wyłączyć opcję oPvP w menu gry. Jednak pamiętaj że ominie cię ten dreszczyk emocji który sprawiał że człowiek myślał 2 razy zanim gdzieś wyruszył w pojedynkę.
  • Umiejętności - W grze znajdują się zarówno proste ataki Kikōha (ki blast) jak i te bardziej skomplikowane jak Kamehameha czy Final flash.Rożnorodne techniki narzucające klątwy na przeciwnika (debuff) jak i wzmacniające nas.
  • Cutscene - Proste oskryptowane akcje w grze, mające na celu przybliżenie ci uczuć, zachować postaci w grze.

        

   

  

  

  

  








Wszelkie pytania można zadawać bezpośrednio w komentarzach bądź słać wiadomość na marekssj2@gmail.com bądź na Discord.

Znasz się na pixel arcie, chciał byś jakoś pomóc lecz nie wiesz jak, również napisz.





I'm not owner all graphics used in project.(just placeholders) Code is writing by me.
Dragon Ball Z and all logos, character names and distinctive likenesses are trademarks of TOEI ANIMATION.


Dyskusje


Otwarte
Ogólna dyskusja
01 października 2017 21:41, 0 odpowiedzi

Otwarte
Czy jest multi?
05 sierpnia 2017 21:08, 1 odpowiedzi

Rozpocznij nową dyskusję

Wpisy

Clash of Legends - pierwsze testy
05 sierpnia 2017 20:51, 0 komntarzy

O projekcie

Kategoria:
Gra
Status:
W trakcie tworzenia
Członkowie:

Media

avatar
Liczba projektów:
Liczba wpisów na blogu: