Wyróżniony projekt

Wyróżniony projekt RabBit
RabBit jest silnikiem do gier który w założeniu ma spałniać moj...

Wyróżniony wpis

Wyróżniony wpis Dziewczyna na deszczu - wytrwałość
Kończę gdy się znudzę. A nudzę się szybko. Ta świadomo&...

Wyróżniony poradnik

Wyróżniony wpis Jak rozpocząć prywatną rozmowę na czacie
Witajcie w pierwszym, bardzo krótkim i szybkim poradniku.Po...

Kame Time

O projekcie

Kategoria:
Gra
Status:
W trakcie tworzenia
Członkowie:

Logowanie




Utworzono: 05 sierpnia 2017 21:36

Statystyki
- Zdrowie( tracone w walce, regenerowane w szpitalu)
- Głód( rośnie przez wykonywanie akcji np. walkę z graczem lub udział w wyprawie, redukcja poprzez jedzenie)
- Zmęczenie( rośnie poprzez akcje, redukcja poprzez sen)
- Atak Min/Max( zadawane obrażenia, zależne od siły i ekwipunku)
- Obrona( wartość pancerza, zależna od odporności i ekwipunku)
- Siła( wpływa na atak oraz szansę na cios krytyczny)
- Odporność( wpływa na ilość zdrowia, obronę oraz odporność na choroby)
- Mentalność( wpływa na obrażenia technik)
- Kondycja( wpływa na zmęczenie, głód i szansę na unik)
- Retoryka( wpływa na otrzymywane doświadczenie oraz nagrody pieniężne np. zwiększa zapłatę za pracę)

Głód, zmęczenie oraz choroba wpływają na dyspozycję w walce. Zachorować można podczas wypraw.

Ekwipunek
- przedmioty typu głowa, broń, spodnie, pancerz, buty, które zwiększają statystyki
- przedmioty są generowane losowo, im wyższy poziom pokonanego potwora, tym większa szansa na lepsze statystyki
- im lepsze statystyki przedmiotu, tym lepszy jego rodzaj
- przedmiot typu lek, kupowany w szpitalu do uleczenia choroby
- przedmioty typu pożywienie, kupowane w sklepie i zdobywane na wyprawach, redukują głód

Nauczyciele
- każdy nauczyciel uczy unikalnych technik i/ lub umiejętności za odpowiednią opłatą
- na każdej planecie znajdują się inni nauczyciele
- przed niektórymi nauczycielami trzeba się wykazać (np. wygrywając turniej) zanim będzie możliwa nauka u nich
- nauka trwa określony czas, w jej trakcie nie ma możliwości przeprowadzania niektórych akcji (np. wzięcia udziału w wyprawie)

Techniki
- techniki zdobywane przez naukę u nauczycieli
- po poznaniu techniki, aby jej używać, trzeba ją aktywować
- w czasie walki gracz ma szansę raz użyć techniki
- przez walkę z aktywną techniką, rośnie poziom danej techniki
- im wyższy poziom techniki, tym wyższe jej obrażenia
- mentalność ma wpływ na obrażenia technik

Umiejętności
- umiejętności działają pasywnie podczas gry
- w przeciwieństwie do technik, poziom umiejętności zwiększa się przez naukę u nauczycieli
- im większy poziom, tym większa szansa na działanie umiejętności lub tym lepszy jej efekt

Planety
- na każdej planecie panują inne warunki( np. darmowe leczenie zdrowia, większy przyrost głodu/ zmęczenia, lepiej płatna praca)
- unikalne lokacje, charakterystyczne dla danej planety (np. Sala Ducha i Czasu na Ziemi)
- na każdej znajdują się inne potwory, nauczyciele, zadania, lokacje
- o każdą z planet mogą walczyć gildie i czerpać z nich profity

Podróż
- możliwa po zdobyciu pojazdu
- długość podróży zależy od szybkości pojazdu oraz odległości gracza od danej planety

Gildie
- maksymalna ilość członków gildii zależy od poziomu jej siedziby
- maksymalna ilość prowadzonych wojen gildii zależy od poziomu jej cytadeli
- każdy z członków gildii może otrzymać jeden z pięciu poziomów praw, które nadaje lider gildii. Im wyższy, tym więcej działań może w niej podjąć (np. rozbudować struktury, rozpocząć wojnę)
- każda gildia może przejąć planetę na własność, jeśli jest ona wolna. Po rozpoczęciu przejmowania, członkowie gildii mają 3 dni na zdobycie odpowiedniej liczby punktów, wymaganych do przejęcia planety. 
- jeśli planeta jest zajęta, gildia może spróbować ją odebrać. Po rozpoczęciu walki o planetę, gracze obu gildii mają 3 dni na zdobywanie punktów. Wygrywa ta gildia, która po 3 dniach zdobędzie więcej punktów.
- codziennie gildia zdobywa profit za każdą przejętą planetę
- emblemat gildii jest widoczny na każdej podstronie w mieście dla każdego gracza przebywającego na przejętej planecie
- po zdobyciu planety, gildia otrzymuje 1 dzień ochronny ( pozostałe gildie nie mogą starać się walczyć o planetę przez ten czas)

Smocze Kule
- gdy aktywne, możliwe do zdobycia podczas walk z potworami
- gracz traci wszystkie uzbierane kule w przypadku przegranej walki PVP
- gdy gracz uzbiera 7 kul może przywołać smoka, który zwiększy wybraną statystykę bazową o 25%
- dodatkowo gracz otrzymuje unikalną rangę i avatar
- kule tracą swoją moc na miesiąc po spełnieniu życzenia

Dyskusje

Brak dyskusji


Rozpocznij nową dyskusję

Wpisy

Brak wpisów

O projekcie

Kategoria:
Gra
Status:
W trakcie tworzenia
Członkowie:
avatar
Liczba projektów:
Liczba wpisów na blogu: