SkyMon - Polska gra MMORPG 2D

Galeria

O projekcie

Kategoria:
Gra
Status:
W trakcie tworzenia
Członkowie:

Media

Logowanie




Utworzono: 05 sierpnia 2017 21:26


Polska gra MMORPG 2D

Projekt gry 2D w klimacie fantasy pisanej od zera na autorskim silniku (następca gry Monfle Online).


Główne założenia?

Stworzyć grywalną grę z wieloma możliwościami oraz fabułą, która niekoniecznie będzie bardzo rozbudowana, ale ciekawa.


Fabuła

Księga I

Niepełna


Co aktualnie gra posiada?

Wyzwania czasu

W grze dostępne są wyzwania czasu. Dostać się do nich można poprzez teleporty na mapach, albo kamieniem otrzymanym z zadania. Wyzwanie czasu można przechodzić tylko pojedyńczo. Kiedy gracz rozpocznie wyzwanie czasu, zostaje przeniesiony na osobną mapę, którą musi przejść, oraz zabić wszystkie potwory się na niej znajdujące, w określonym, dla każdego wyzwania innym, czasie. Gdy mu się nie uda, jego honor zostaje zmniejszony.


System żywiołów

W grze dostępne są cztery żywioły: Ogień, woda, powietrze, ziemia. Każdy przeciwnik może, choć nie musi, posiadać moc żywiołu a także odporności na każdy z nich (liczone w %). Gracz może dodać odporność na żywioł do przedmiotu (naszyjnik, pierścień) poprzez odpowiednie kryształy, które do zdobycia są po zabiciu bossa. Gracz także może posiadać moc żywiołu dzięki systemowi Aury


System Aury gracza

W grze są cztery aury, każda odpowiada jednemu żywiołowi. Gracz, aby zdobyć aurę musi osiągnąć odpowiedni poziom oraz wykonać zadania które zleci mu NPC (np. Specjalne wyzwania czasu których nie ma na mapach). Po wykonaniu wszystkich zadań, gracz otrzymuje Aure. Kiedy ją założy i aktywuje, jego atrybut zmienia się na atrybut aury. Każda aura posiada siedem unikalnych umiejętności. Gdy jest aktywna, gracz korzysta z jej umiejętności. Razem daje to: 7 umiejetności * 4 aury + 7 umiejetności bez aury = 35 umiejętności dla danej klasy postaci, co daje STO PIĘĆ różnych umiejetności w grze! Moc swojej aury można ulepszyć poprzez kryształ, możliwy do zdobycia po pokonaniu bossów.


System Umiejętności (do modyfikacji)

Każdy gracz posiada siedem podstawowych umiejetności, które zdobywa wraz z poziomem. Możliwe jest ulepszanie swoich umiejętności do max. 5 poziomu. Po aktywowaniu aury, standardowe umiejętności zostają zastąpione umiejętnościami z aury, a kiedy gracz przestaje z niej korzystać, umiejętności powracają.


System Buffów i Debuffów

Niektóre umiejętności posiadają szanse na nadanie negatywneto efektu (debuff) przeciwnikowi ktorego zaatakuje gracz. Dostepne są takze buffy - grupowe (dawane wszystkim w otoczeniu gracza) albo pojedyńcze.


System fabularny (do modyfikacji)

Gra posiada pełny system fabularny. Od samego początku, do końca, gracz jest prowadzony przez fabułę, której nie da się zatrzymać (można przestać wykonywać zadania). Fabuła ma jedno zakończenie, choć w planach jest zrobienie ich więcej.


System rozmów z NPC (do modyfikacji)

Dzięki temu systemowi możliwe jest np. otworzenie sklepu po rozmowie z NPC, a nie tak jak to bywało na innych silnikach: stanąć na odpowiedni atrybut na mapie.


System czasowych pojedynków (w tworzeniu)

Co jakiś czas każdy gracz ma możliwość uczestniczenia w masowych pojedynkach pvp. Kiedy zdecyduje się wziąć udział, zostaje przeniesiony na mapę wraz z innymi graczami ze swojego przedziału lvl. Po trzydzistu sekundach blokada ataku zostaje zdjęta i rozpoczyna się pvp. Każdy na każdego. Gracz który zwycięży (zostanie sam na mapie) otrzymuje Honor oraz inne nagrody.


System grupowych wyzwań czasu (w tworzeniu)

Grupa od 3 do 5 graczy może wejść do grupowego wyzwania czasu. System działania jest taki sam jak przy pojedyńczych wyzwaniach: Zabij wszystko i dojdź do wyjścia w określonym czasie. Na końcu każdego grupowego wyzwania, czeka boss. Po przejściu gracze otrzymują specjalną nagrodę. W przypadku śmierci, gracz odpada z wyzwania.


System ulepszania (do modyfikacji)

Każda broń i pancerz możliwy jest do ulepszenia max. do +5. Aby ulepszyć przedmiot należy kupić odpowiedni zwój oraz posiadać złoto.


System handlu (w tworzeniu)

System wojen gildii (w tworzeniu)

System właśnych sklepów, albo aukcje (do utworzenia)

System questów (do utworzenia)

Oraz wiele innych mniejszych systemów


*w tworzeniu - Niepełny system jest już w grze, lub prace nad nim zostały zawieszone.

*do utowrzenia - System nie jest utworzony ani nawet zaczęty.

*do modyfikacji - Gotowy system zostanie zmodyfikowany.


Dyskusje


Otwarte
GG
05 sierpnia 2017 21:29, 1 odpowiedzi

Rozpocznij nową dyskusję

Wpisy

Nowości w SkyMon!
11 sierpnia 2017 02:21, 11 komntarzy

Galeria

O projekcie

Kategoria:
Gra
Status:
W trakcie tworzenia
Członkowie:

Media


Liczba projektów:
Liczba wpisów na blogu: